B&B

HEJ!
Idag är jag både bitter och bajsenödig. Fundrar på om jag kommit in i någon livkris, och vad det i så fall kan bero på? Ålder? Hormoner? PMS? På gränsen att vilja ställa mig i fönstret och röka en cigg men jag ska försöka undvika att förpesta lägenheten... eller jag vet inte.
Å andra sidan hade ett glas rött inte suttit fel så här i vinternatten. Hm? Kanske ska överväga en litenvin-cigg stund i alla fall? Trotsa kyla och regn, fukta strupen och öppna fönstret. Hä hä.
SÅDÄR. Det tog ungefär tre minuter innan jag föll över på ja-sidan, och nu sitter jag här med ett glas framför mig. Joel borstar tänderna. Jag kanske är dum? Jag kanske ska bli full ensam?

-
dagens sanning:
det spelar ingen roll hur många gånger man bajsar. i det långa loppet blir man ändå aldrig klar.

No comments: