07

"allting är förändrat. jag är svag. jag väger över 200 kilo och har en äcklig macka som håller på att ruttna under en valk någonstans. mitt främsta symptom är viktminskning. det är bara bullshit. imorgon väger jag 300 kilo. jag dör lite varje gång jag andas ut, men tvingar mig själv att ta ett nytt andetag. och ett till, och ett till. varför är det ingen som vet? ingen. det finns ingen som kan rädda mig ifrån mig själv. det finns ingen som kan känna det jag känner.

jag har grått hår och jag sitter på en hård stol i ett rum utan dörrar eller fönster. det spelar ingen roll om jag skriker. människor saknar öron, ingen kommer höra mig. så jag gråter. jag försöker gråta ut all sprit och alkohol som kortslutit min hjärna. det hjälper inte. då gråter jag ännu mer. jag är en sten. jag har slutat leva. men det är ingen som ser, varför ser ni inte?."


1 comment:

tove said...

Jag älskar din blogg.