YOU AND YOU AND YOU AND YOU AND YOU AND ME

Alla fick köpa med sig varsit snack och valfri dryck till Jossan. Jag köpte med mig blandjuice och mandelbiskvier. Skön mix av grejer stod tillslut på bordet, det var chillinötter, chips, choklad, tugguimi, tablettaskar - u name it. Men den varan det fanns så att det räckte och blev över av var självklart vin eftersom mina brudar hyser en väldigt stark kärlek för just denna dryck.
Det genomgående samtalastemat var saker man kunde relatera till sex/kärlek, och vi berörde nog näst intill alla tänkbara ämnen. Det var allmänt kärlekssnack, tonårsminnen, analsexkänslan, vad som skrivs i tonårstidningar, grejen med fistfucking, folk som fått orgasmer hos gynekologen, "orgasmsjukan", bra ställen för utomhussex, hur man på ett snyggt sätt bjuder in sig hos någon man är sugen på, att Göteborg är en inavelsstad, piercings på intima ställen, könssjukdomar, hur könshåret ska se ut, nakenhet, krossade hjärtan, oskuldstagenden, osvosvosv.
Fantastiskt spännande och roligt att vara nykter denna kväll. Har skrattat så sjukt mycket åt sjuka saker, jag blev typ full på livet.. eller också så var det någon som hällde nåt i min blandjuice.









4 comments:

Anonymous said...

party party. saftigt assgrip där du....
glad påsk!

Anonymous said...

love love love your pic!
but what camera?lens?

elisa

Anonymous said...

tjena tjejen.
lovelove bloggen. dina bilder är toppen!
funderar på en ny blixt till 400D, vad har du för någon till din kamera? gillar ljuset i bilderna. / erika

evelina hultqvist said...

erika: tack! jag använder en canon speedlite 430ex. supernöjd med den. kram!