Skit

Just nu hatar jag verkligen mig själv. Letar efter orginalet till en bild, men i min fantastiska "ordning" verkar det omöjligt att hitta sånt jag inte satt datum på, eller precis jobbat med. Jag blir så trött på mig själv. Varför kunde jag inte se in i framtiden när jag för några år sedan började samla alla mina bilder utan att märka dom. Så osmart så jag vet inte om jag ska skämmas eller bara skratta åt det.

-

Den här dagen har varit den mest händelselösa på länge. Gick upp på tok för tidigt för att ha ett telefonmöte med min läkare, det gick bra förutom att jag glömde fråga om min huvudvärk eftersom den för tillfället var borta. Under morgonens första timmar fick jag gjort en hel del, Sedan smög den sig på, huvudvärken från helvetet. Visste jag inte bättre skulle nästan vara rädd för typ en hjärntumör, har haft så sjukt ont! Legat i sängen med en blöt handduk över ögonen, vridit mig och försökt sova. Inga huvudvärkstabletter funkar heller, men jag antar att det bara är att stå ut. Det går nog över när kroppen blivit van.

Hejrrå.

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Har du ont i ögonen kan det vara migrän, which sucks.