Varning för tråkigt virrigt inlägg


Jag är den typiska sneakers/platta skor-tjejen, så efter att ha gjort det djärva valet KLACK igår så borde jag kunnat räkna ut att mina fötter skulle kännas som två tio kilo tunga köttklumpar idag. AJ AJ. Men det var kul så länge det varade i alla fall, jättekul! Helgens huvudingridiens hette alkohol, vid sidan om den en hel del jobb, som jag självklart sköljde ner med ännu mera alkohol. Kvällen igår var en sån där som man inte vill glömma. Massa härliga människor i roliga kläder, och fina vänner som dansade runt. Tyvärr hade jag inte med mig kameran. Lite foto-avsmak som kommer med jämna mellanrum då det blivit för mycket, (kamerautrustning väger mer än vad man tror). Fotade ju Autisterna hela dagen igår, kul men man blir trött på att slaäpa runt på en kamera. Synd att jag skippade den just igår, men det var skönt att bara kunna njuta av stunden och inte behöva tänka på sånt.
Idag sov jag till klockan två, och om inte Emmeli hade väckt mig genom att locka med chokladkaka är det tveksamt om jag kommit upp alls. Bakfull är jag inte, kan kanske bero på dom två liter vatten jag drack när jag kom hem i kombination med en enorm falafelrulle. Nu har jag varit uppe en stund och gjort ett försök att städa, känns inte så lockande.
Borde berätta om alla helgens små lustiga missöden och tabbar, men det känns fortfarande för ångestladdat att tänka på vissa saker. Uppdaterar kanske med smaskiga detaljer senare. Vet dock inte vilka som läser min blogg, och man vill ju inte hamna i knipa genom att vara "för ärlig".

Känner hur söndagsbitterheten börjar smyga sig på nu. Nästa vecka har jag två läkarbesök och ett tandläkarbesök inbokat, tack och lov att jag numera har frikort när det gäller sjukhusärenden. Då känns det som att man har kommit en bit på vägen.



Har redan glömt vad det här inlägget handlar om, är så snurrig i huvudet. Men jag antar att det här är en höjdarbloggning, liksom alla andra gånger. Ha ha. Gud, skjut mig.

4 comments:

Anonymous said...

klart du ska avslöja varenda liten snaskig detalj. så farliga kan dom ju inte vara, eller hur?

Anonymous said...

haha, gillar dina inlägg och bilder!

Anonymous said...

vill också ha en partyhelg med klackskor.

härligt att du avnjuter vidvinkeln. :P

evelina hultqvist said...

the latest version: tro mig, ibland är det så smaskigt att det blir läskigt. eller tvärt om. blir mer och mer rädd för mig själv ju äldre jag blir.

bea: tack, härligt att någon gör det :D

jenny: kände att jag var tvungen att njuta in i det sista för imorgon kommer jag hem till dig och myzer. puss