Whuutever

Idag var jag på lite "förbehandling" på Björn Axén. Dom ville titta på mitt hår för att kunna hitta på något spexigt inför klippningen imorgon. Dessutom passade dom på att färga. Jag sa att jag var öppen för allt förutom grönt och lila. Hintade någonting om morot. Dom ville göra det mörkare, med en röd nyans som blev lite morot på toppen. Jag tänkte, "whatever.. kör på. Bara det inte blir vinrött." Är inget större fan av för djupa röda nyanser. Nu sitter jag här hemma med ehm... ganska vinrött hår, men det känns ändå bra. Kände mig i alla fall fin när jag promenerade ut från salongen i solens sken. Dom är verkligen duktiga på det dom gör på Björn Axén, det är det ingen tvekan om. Dom pratade om att undercutta mitt hår, haha. Känns som att jag kommer gå med på vad som helst fastän jag egentligen är en "naturligfärg i en ruffsig tofs"-tjej nu för tiden.

Men lever bara en gång som ni säkert redan vet...




Tycker inte riktigt färgen gör sig rättvis på bilderna, men nåt sånt där ser det ut i alla fall. Svårt att fånga med blixt och dåligt ljus. Ett gott försök.

4 comments:

Anonymous said...

skulle inte deras utbildningar kosta miljoner och jag inte redan satt med ett helt onödigt studielån hade jag inte tvekat.jag är ju fan grym på att klippa. jag klipper mig själv dessutom. och det ärinte lätt alla gånger.

Anonymous said...

blev väldigt fint btw....

Anonymous said...

Du är sötare än hundrafemton Björk och tusen Amelie på rad.

Anonymous said...

tjusigt!