Jag är ingen fjolla. okej?

Kände för att göra den klassiska "det här har jag i väskan". Ehm. Tycker det ser väldigt fjolligt ut, men det är väl bara att inse faktum, det här är innehållet i min väska:


Nya nummret av people som är i väldigt fina färger den här månaden.
Min rosa elefantnyckelring från Thailand, och självklart nyckel.
Lipsyl, den bästa uppfinningen i världen.
Ett väldigt fint jordgubbsluktande rosa läppglas som jag fått av min söta mamma.
Hårband och hårklämma.
Plånbok med fett mycket cash.
En rosa ipod.
Ett par solglasögon för "coola" stunder, sol och ljuskänsligt huvud.
Ovanligt och äckligt men sant, mentolcigg (och tändare), också för "coola" stunder.
En jättegammal och dålig mobil som stänger av sig lite då och då och är allmänt sliten.
Min kalender med penna (rosa den också).

Jag är ingen fjolla.

4 comments:

Anonymous said...

jag har en gammal nokia som fortfarande är fin. låst till telia dock....
om du är sugen så där. kan skicka med syrran den ner när hon kommer förbi här i lutet på april.

Anonymous said...

http://www.infosync.no/news/2004/09/16/gfx/nokia_7260_01.jpg

den modellen är det

evelina hultqvist said...

du är ju hur skön som helst :) tack för erbjudandet. är dock comviq-tjej och grymt nöjd med det. dessutom jobbar min kära far inom elektronikbranshen så det handlar snarare om att jag är lat än att jag inte har gåda råd ang. vad jag ska köpa och pengar.
puss pårej.

Anonymous said...

då kan han säkert låsa upp den hur lätt som helst. erbjudandet står kvar i fall att. no pröjs, no nothing... till och med free delivery. bra deal, hehe.