Autister under jord


Alltid ett sant nöje att få umgås med Essy och Björn.


Autisterna för Musikmagasinet Novell.

Underjorden.

Jag kände mig gammal och läskig när Emmeli tyckte att jag och Jesper skulle vara kära på bild. Haha.


Otippad nakenshock bakom scenen.




Ölen var väldigt billig, min nervositet släppte, jag var fri, det ösregnade ute och fyllan var plötsligt ett faktum.
På bilderna, mitt crew: Jesper, Emmeli och Elias.

Två tvillingar på samma gång, (hoppas inte mamma eller syster Pihl blir arga).

Igår fotade jag ett band som heter Autisterna, för Musikmagasinet Novell som kommer ut med sitt första nummer nu snart. Först sågs vi i deras replokal, för att sedan ta oss vidare till underjorden och fixa inför spelning på kvällen. Ett väldigt skönt gäng, bra musik, och med en intressant men tragisk historia bakom sig. Låter kanske töntigt att säga såhär, men ett band som verkligen berörde mig, både som personer och musiker. Kanske kan berätta mer om dom senare.

1 comment:

Anonymous said...

så jävla läckra bilder, dom uppifrån på de sittande människorna!! inspirerande och exalterande, haha :)