Instalife

Inte så mycket tid över till annat än skola just nu. Eller möjligtvis lite ölfest med klasskompisarna då och då när vi behöver pausa i examensarbetet. På instagram ser man klart och tydligt att jag mest hängt med mig själv på senaste tiden. 

Känns som jag ser söta, fina hundar överallt nu när Leo inte finns mer. Som dessa två, bästisar som jag träffade på Sandengs fotolabb. / Sen har vi en klassisk poserbild, inte så mycket att säga om den saken. Haha.

Jag och Emmeli var ute och drack skumpa mitt i veckan för att fira hennes förstahands kontrakt på en 2a i Majorna! / Jag var även på en mini-second hand runda och hittade en väst som någon fäst en plasttjur vid. Fint tycker jag.

Klädde mig som en djungeldrottning.

Gick på fest med tjejerna i klassen och dansade som en galning.

Följde även med denna underbara människa ut i natten.

Annars har det mest varit skola till sent på kvällarna. Har bland annat gjort två utkast på små fotoböcker som jag funderar på att ha med på vår utställning.

Printade en XXL-print på mig och Emmeli.

Dom två bästa grejerna i Metro senaste veckan! Bästis på första sidan och jag kunde knappast vara stoltare.

Annars var tydligen pussmuns-posen något jag körde med.

Även denna käcka pose och stjärna på huvudet låg nära till hands.



No comments: