Instalife

Livet är en bergodalbana. Bra och roligt ena dagen för att vara hemskt och överjävligt andra. För en vecka sedan åkte jag hem till mamma och pappa i ett par dagar. Gick en höstig promenad runt delsjön med pappa och Emmeli och gosade med djuren.

Vi hittade den största rotvältan jag sett i hela mitt liv. Jag lånade en ring av Emmeli då mina tre gått sönder efter varje dag-användande i några år.

Hittade även några andra smycken som jag trodde var borta för alltid.

Pannkakstårta och en liten Leona som sminkat sig för första gången.

Det blev så klart en helgfylla också, en spontan sådan. Den ledde till krossade glas och lite dimma, men det var det värt!

Jobbade en del med min bildblogg, framför allt en ny bildserie jag gillar väldigt mycket.

Var sur och blev glad.

Promenerade flera timmar i Göteborg med massa tankar i skallen.

Åkte hem till mamma och pappa och sov bort nästan en hel lördag.

Sedan hände det vi fasat för ett tag nu. Leo orkade inte mer och vi kunde inte fortsätta vara själviska och ha honom kvar. Tog ett otroligt smärtsamt avsked av min lillebror.

Sov gott min fina kille, en dag möts vi igen!


No comments: