Vår vardagsrumsvägg

Vad ni ser är:
  • En fotoserie av mig om platser jag tycker om.
  • Ett blyersporträtt på en vän som Adams lillebror tecknat.
  • Ett svartvitt gammalt foto föreställande min farmor och hennes väninnor utklädda i konstiga kläder på farmors möhoppa.
  • Tavlan, Grindslanten.
  • Två gamla filmaffisher.
  • Stengodsplattor med ansikten gjorda av min syster Emmeli.
  • Ett porträtt föreställande mig och Emmeli, också gjort av henne.
  • En liten röd tavla i stengods med ett ansikte, av Emmeli.
  • En tavla med ett skepp som Adams pappa har gjort.



2 comments:

Lina said...

Helt fantastisk fint!

daisy said...

Jag såg att du efterlyste skodon på din andra blogg. Nu hinner de ju inte kanske fram till i helgen, till festligheterna. Men jag såg att de fanns på Brandos i storlek 36 i alla fall, om du vill ha dem i vilket fall. http://www.brandos.se/vagabond/gaga-3229-540-42-mandarin/a35499