hej hej hej hej hej

Tryckte precis tre potatisbullar och har serverat mig själv ett stort glas vin efter en lång dag. Nyss när jag kom in genom dörren möttes mina öron av höga stönljud. Eftersom Emmeli (som jag bor med) är ganska asexuell och dessutom inte hemma började jag fundera över om någon brytit sig in för att få ett gött pök i min säng. Men rummen var tomma, och det gick upp för mig att ljudet kom från våningen under. Minuten senare satte jag mig på toaletten för att göra det jag längtat efter hela hemvägen. Men alltså, det är omöjligt att bajsa till ljudet av vilt sex. Satt uppgiven, nödig, rullade tummarna och väntade ut hennes orgasm. Både dagens lol och dagens suck, tro mig.

Myrorna-grejen i Nordstan är över förväntan. Så himla trevligt folk och mängder av fantastiska kläder. Kom dit imörron vettja!

Nu ska jag ta fredagsciggen (har typ slutat *lovar*), sedan ska jag försöka få tag i omvärlden som existerar någonstans utanför min tysta mobilfria värld.


En av bästa bilderna ever från en av bästa dagarna ever.

No comments: