dubbelsuck

har inget minne av att jag tog en enda bild igår. så då gjorde jag nog inte det. idag mår jag förjävligt, det blev alldeles för mycket alkohol och alldeles för sent. hur dum i huvudet är man inte om man köper sin sista öl precis innan stängning på nef som stänger klocken fyra? JAG är uppenbarligen så dum i huvudet.
men nu ligger jag ju här med snurr i huvudet och illamående också. mår verkligen som jag förtjänar.
-
fan alltså. bakfylleångest deluxe! blev bara för mycket av gårdagen. jag borde åkt hem tidigt när jag fick dåliga vibbar och inte drygat mig kvar och jobbat upp en dunderfylla. tycker livet är bra konstigt ibland. just nu känns det orättvist, fastän jag inte kan bete mig! det var faktiskt inte mitt fel från början. det fanns ett klockslag när även jag var ganska nykter!
-
varför händer fyllan alltid mig? och varför är jag ensam idag?
-
aja. det var kul så länge det varade.

2 comments:

Maria said...

Känner igen det där. Det brukar hjälpa att titta på filmer som typ.. Mamma Mia, eller någon annan film med 1 vackert väder 2 mycket sång 3 klyschig handling 4 stellan skarsgård. Krya på dig och lycka till

Fridens Liljor

evelina hultqvist said...

jag fortsatte ha ångest, tvingade i mig mat, tog en långpromenad till min frisör, fick håret färgat samtidigt som jag beklagade mig (haha). drack en bananöl som jag började må illa av och sov sedan i tolv timmar.