Gör mig sugen!

Börjat tappa bloggsuget tror jag. Vilka är ni som läser egentligen?

39 comments:

Anonymous said...

jag är bara en av alla liksom. jag saknar dig på bilddagboken! saknar dina ständiga uppdateringar där med fina bilder...det är allt.

Anonymous said...

en liten skånsk gymnasieelev! fast jag är rätt lång, men inte sååå lång. och inte tjock men inte smal. och blond.
jag fastnade för dina fabulösa bilder på din blogg, tycker du är riktigt begåvad. du skriver tjusigt med, din blogg är en av favoriterna.

puss!

Anonymous said...

du är duktig

dropout said...

Jag läser hela tiden!

Anonymous said...

JAG. kanske inte varje dag, men var tredje? puss pussen

Anonymous said...

jag läser!!!

Anonymous said...

Du är så himla cool därför läser jag din blogg hela tiden haha!

Anonymous said...

du är riktigt bra, en av de bästa bloggarna!

Anonymous said...

Jag trillade in på din blogg för ett tag sen, tror det var genom Fashionmuslimetterna. Har träffat dig ute nån gång så jag visste vem du var! Jag tycker du skriver tänkvärda och intressanta saker, och dina bilder är väldigt fina! Kul att se en duktig fotograf dokumentera vardagsliv och jag älskar att se vackra bilder från GÖTET.. :) Sen är det sjukt inspirerande med din överfantastiska kärlekshistoria måste jag säga, jävlar vad du är kär. Och det är härligt. Kram!

Annette Pehrsson said...

jag blir alltid på glatt humör när jag ser att du har uppdaterat. du är en av mina absoluta favoriter. puss!

Anonymous said...

Förresten, det var jag som skrev innan. För att svara på din fråga om vilka vi är som läser din blogg så är jag 28 år, bor i Linnéstan och jobbar som AD på en reklambyrå. Tjo!

Anonymous said...

Jag läser!

heyemelie said...

Nej nej, tappa inte bloggsuget! Jag hittade till din blogg via Hampus Larsson som länkat till dig för en tid sen. Och din blogg är så fin, så fin. Jag blir väldigt inspirerad av dina bilder, så fortsätt! Jag går på konstskola och håller själv på att fotografera en del. Hoppas bloggsuget kommer tillbaka!

Anonymous said...

Du är bland de bästa, kom ihåg det.
En främling bland många som beundrar dig.

Andy Death said...

jag läser varje dag. fortsätt, snälla!

Anonymous said...

Jag tittar in här everyday och tycker om din blogg mycket. Tappa för fan inte bloggsuget!

Hampus said...

finns här

Alec said...

Åh åh, jag läser alltid!

Anonymous said...

alltid. även om jag lyst med min frånvaro bland kommentarerna.

nadja said...

jag läser! alltid.

Anonymous said...

neej. sluta inte. läser din blogg jämt. älskar dina texter och dina bilder. du är bäst.

Anonymous said...

en tjej som beundrar dina bilder & dessutom tycker att du skriver bra!! sluta inte blogga ffs, du inspirerar mer än de allra flesta! ;) //C

Anonymous said...

en tjej som beundrar dina bilder & dessutom tycker att du skriver bra!! sluta inte blogga ffs, du inspirerar mer än de allra flesta! ;) //C

Anonymous said...

Jag är din internet-stalker. Jag är löjligt förtjust i foton, så då är din blogg utmärkt. Du lyckas alltid få en speciell känsla i dina bilder, vet inte riktigt hur du gör.. själv är jag en 20-åring som just har kommit hem till gråa Göteborg efter att ha tillbringat en termin i Lyon. Vore kul om du fortsatte skriva! Lycka till med det och allt annat.

Anonymous said...

Hej du är bokmärkt och lusläst. Jag är sjutton år från sthlm har känt igen mig i dig och du ger mig hopp om kärlek och andra känslor. utan din blogg ger jag fan upp internet haha. du är bäst bäst bäst
och det är din syster med.

Hedda Rabe said...

i do :D

Anonymous said...

jag läser varje dag. hoppas att du fortsätter :) bästa fotobloggen ju.

Anonymous said...

stalkat dig i säkert 5 år nu.

din klänning är ful said...

jag läser! lite utav ett lyckopiller i vardagen som man säger. haha :)

/e

Lisa said...

Här har du en ^^ Fina bilder och du får texterna att bli så intressanta på någe sätt.. även om de bara handlar om din vardag, så fortsätt gärna att dokumentera i bloggen :3

Anonymous said...

Jag läser också!

Anonymous said...

emelie, uppväxt i en annan del av köping. som liten var min bästa vän en inplastad ritad 3d-box som hette aladdin, jag lurade att min gammelmormor var blind pga en giftorm, körde gokart och fyrhjuling, åt inget annat än grönsaker med brunsås, tittade minst 2 gånger om dagen på alla avsnitt av söderkåkar, bytte om i killarnas omklädningsrum på badhuset till allt för hög ålder, fick lov att vara Mel C när vi lekte spice girls pga av min vighet, slogs och klättrade i träd med grabbarna på rasterna, växlade min guldtia mot en grå 20a med grannflickan, skrev galna sagor som fick lärare att skratta med tårar i ögonen, kallade min brorsa för "sten frisk" efter programmet tre kronor vilket gjorde honom lika galen, önskade mig minimajs och syltlök i födelsedagspresent varje år, tog med en död skogsmus i ett smyckeskring på husvagnssemestern, samlade lösgodis på ett silverfat under min säng som jag inte åt av, vägrade bära klänning eller borsta håret och kallades för mimmi som senare blev mimman som sedan förvandlades till emmy som sen gick tillbaka till emelie and here I am: njuter av dagligt intag kaffe i olika smaker, läser din blogg som är helt fantastikt vacker på alla sätt och vis, fotograferar ibland, pysslar och säljer på publiceratnamn.blogspot.com, arbetar i klädbutik, dansar av mig på raw, skrattar åt sponge bob och är ägare av ett allt för dyrt gymkort för ett helt år men var bara där första veckan! det var väl jag det. haha! fick ett ryck bara för att alla skrev om sig själva, och jag låtsas samtidigt att jag är huvudperonan på den här bloggen, haha. fortsätt blogg annars måste jag tyvärr döda dig. /em

Anonymous said...

jag läser också! jag med jag med

Anonymous said...

jag läser så sluta inte! allt hänger på om jag läser eller inte haha det lät så men i alla fall; fortsätttttt

Anonymous said...

dina bilder är de finaste, det du skriver passar perfekt till.

bloggen ligger tvåa på min blogglista (efter navid..) med andra ord nästan den enda jag läser. underbar!

Hanna Antonsson said...

jag läser som faaan !

ghaz said...

jag läser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miss u

ghaz said...

jag läser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miss u

Anonymous said...

rosanna.