Söndagssdvala deluxe

Sitter i soffan med en skål godis framför mig efter en sjukt slitsam helg. Söp som ett as både fredag och lördag, dessutom jobbade jag. Idag när jag vaknade kunde jag knappt se. Det kändes som att mina ögon hade immat igen, typ klibbat ihop. Och jag bara låg där i min bakfylledvala och kände mig apatisk.
Efter ett par timmar blev vi bjudna på söndagspizza av Joels snälla mamma. Sedan låg vi i soffan och slökollade på tv och skrattade åt att Joels bror luktade curry och att amerikaska model-såpor är det mest underhållande man kan se på. Det kunde inte bli mer söndag än så tror jag (förutom att jag gick och köpte en godispåse på vägen hem då).

Jag och Joel har börjat spela ett dataspel. Vi är redan helt sålda på det och den kommande veckan hoppas jag att jag får spendera löjligt många timmar framför datorn. Haha!!!

Måste ta ett djupdyk i kaffekoppen om jag ska klara den här kvällen utan däckning.

1 comment:

Anonymous said...

Vad är det för spel?