iittala

Har sovit så jävla pissdåligt så jag vägrade förstå att det var tidig morgon. Inte förrän klockan ringde och Joel stapplade iväg ut genom dörren kunde jag slappna av och somna ordentligt. Blir galen på mig själv och att jag är en sån "mamma". Jag menar, att inte kunna sova på HELA NATTEN bara för att ens pojkvän har ett möte på morgonen (dvs. en tid att passa) är inte helt sunt.

Vid lunch drog vi ner på stan för att fönstershoppa. Det slutade i detta fina fynd, 5 iittala glas för 20kr/st. Som hittat ju!




Fixade även gardinstångsploppar och satte upp lite nödlösningsgardiner i sovrummet. Det blev faktiskt sjukt mysigt!

2 comments:

Anonymous said...

mm, gillar bilderna.

emelie s. said...

du hade ju inte bara skrivit om knopparna. du har ju fixat en helt ny layout högst upp där. snyggt! :)

(nu sviker jag jobbet genom att sitta här och surfa ändå, ge mig sparken)