Konstigt inlägg av konstig tjej

1.) Sinnesstämning: Den här veckan har varit som en bergodalbana. Det är nåt fel på mig, och jag vill gråta asmycket av frustration, ilska och oro över min jävla kropp samtidigt som jag befinner mig på nåt litet rosa kärleksmoln och egentligen mår skitbra. Egentligen är jag glad, men jag är ändå så himla ledsen. Det är en konstig känsla, och jag bara ordbajsar om det som om ni skulle kunna läsa mina tankar. Det är ingen som behöver förstå. Kan inte riktigt sätta ord på det men livet är bara konstigt ibland.

2.) Händelser: Livet rullar i alla fall på, jag har fotat en del med min nya kamera, inte så mycket som jag velat på grund av pissvädret, men i alla fall en del. DEN ÄR UNDERBAR!!!! (kunde säkert dom flesta räkna ut själva). Idag var jag på anställningsintervju, det gick jättebra och jag hoppas att jag kan dra in lite pengar snart igen så att jag slipper sitta här hemma hos mamma och pappa och lyssna på fåglarna resten av mitt liv.

3.) Tankar: Jag har kommit på att jag MÅSTE resa snart. Vill inte, kan inte stanna i Sverige för länge och jag kan fan inte låta min mage hindra mig från att komma iväg härifrån. Ska jag ha ont kan jag likagärna ha det någon annan stans.

Så mycket ord men så lite tid. Ibland känns det bäst att inte ens försöka. Ha!

1 comment:

alida hansson said...

sinnesstämningen känns igen. mycket frustrerande att befinna sig i den.