Den här stan är mitt privata skämt

I lördags hade jag en stund då jag verkligen njöt av livet den såg ut ungefär såhär:



Så sjukt fult när folk hoppar studsmatta, pattar och slattar slänger hit och dit, minspelet är ett stort skämt men vad gör det när man för en liten stund kan försöka övertyga sig själv om att man är en fågel påväg mot spännande äventyr!?! eh. Från att ha varit anti i ett par år vill jag nu göra ett erkännande: jag gillar studsmattor.

Det var dock innan jag hade druckit typ två liter vin och tio öl, förfestat, mellanfestat på storan och nef och seda efterfestat tills solen gick upp och klockan blev morgon, I KLACKSKOR DESSUTOM! Måste erkänna att jag inte var speciellt pigg när jag vinglade hem i hettan klockan åtta på morgonen. Vid nio var jag hemma, redo att däcka - vilket jag självklart också gjorde. PUUH.
Förstår inte vad som händer med mina fyllor nu för tiden, jag vill liksom ALLTID festa som om det inte fanns en morgondag, jag skiter i klockan, skiter i att cigaretter och alkohol är farligt för kroppen. Snacka om att jag saknar någonting spännande i mitt liv... uuuuh. Den här stan alltså.

Två bilder till på herr Pantzar innan vi lämnade hemmets trygga vrå:

1 comment:

Konscia said...

Kör på bara. Klackarna i taket!
Man ska alltid göra precis som man vill. Fatta vad du kommer ångra dig om du inser att du bara satt & ugglade framför datorn när du var ung.
Okej, jag dricker inte så överdrivet mycket själv (numera), så jag propsar inte för att du ska bli alkis eller något. Men om du känner för part-hey så bring it on!