Vilken dag!

herreguu vilken dag! är trött men ändå uppspelt. är glad men ändå lite ledsen. är pepp på nya året och full av längtan och idéer. hoppas bara innerligt att jag kommer orka ta mig någonstans, är ju lite psyk ibland och det kan vara ett hinder.

från och med idag pryds min arm av två fina fåglar. har velat göra den här tatueringen i flera år sedan jag hittade en bild på internet och bara visste att "där är den". äntligen hade jag tiden, modet och pengarna.
är jättenöjd, dock lite skeptisk till skuggningen han gjorde i banderollen, men jag antar att det 1. kommer se bättre ut när jag fattar. 2. kommer se betydligt bättre ut när text kommer på.
vet att jag är fast nu, kommer snart bli en till.

rekomenderar härmed:
göteborg classic tattooing på bangatan 54 i göteborg

nu ska jag sova och drömma om en härlig och ljus framtid.
godnatt.

17 comments:

Lisa said...

jättesöt tatuering!

Anonymous said...

det där var nog en av de finaste tatueringarna jag har sett i mina dagar.

Anonymous said...

ps. Vad kostade den (eller kommer att kosta, när den är klar, på ett ungefär?) och var gjorde du den? Alltid spexigt att jämföra lite studior emellan.

jennycatharina said...

så fin den blev!!

Herreminje said...

Fantastiskt.

josefin said...

supr söt och snygg! känns verkligen du min lilla lärka!
<3

niclas said...

det där blev ju fint! lite annorlunda komposition också, och det är ju alltid bra

Em said...

Åhhh va fin den blev!!! Bra size oxå :)

Anna Ileby said...

finfint, välkommen i klubben!

Anonymous said...

Vilken studio är den gjord på? Alltid roligt med reklam för duktiga tatuerare!

julia said...

åh va fin!!!!

gedetettförsök said...

så bra den blev!

fia said...

riktigt fin!

Anonymous said...

Jag vet vad du kan göra på kladdet!
Ska visa när vi ses! Puss / emmeli

fredrik said...

mycket fin. och det kommer se bättre ut när det är läkt och klart.
och ja, du är fast. nu kommer det fler och fler. tro mig.

grace said...

mm jag gillar den starkt och riktigt skön stil (acnebrallorna är för övrigt snygga som tusan)!

Adam said...

Tatueringen är gjord av Jonas på Gbg classic tattooing