längtar efter vår





okej. sämst på bloggen nu igen. beror det på att jobbet är i full gång? antagligen.
har planer på att gå ner och bara jobba fyra dagar i veckan, vet inte vad det är med mig men jag orkar typ inte fem som det är just nu.
idag har jag kastat ut julen, i form av en julstjärna. kändes inte så motigt eftersom jag längtar så galet mycket efter våren.

vill känna solen värma.
vill gå i tygskor och jeansjacka.
vill sitta på uteservering och dricka öl.

min se fram emot lista tills dess är ännu inte så lång, men jag försöker fylla på den hela tiden.
just nu ser den ut så här:

- börja blogga för en ny nöjestidning
- styra lite roliga fotoprojekt
- åka till stockholm och gå på band of horses


3 comments:

Lisa said...

det är alltid lika fint att ha en lista med saker att se framemot och vad jobbar du med?

annamia said...

Jag längtar också, gjort en musiklista vid namnet vårlängtan: http://open.spotify.com/user/annamiaolvmyr/playlist/25kuhadVICbnj46ZXGEx2J

evelina hultqvist said...

tack för sprtifylistan annamia!

jag jobbar på ett marknadsundersökningsföretag som lite allt i allo-assistent.