HEJ

Förlåt att jag uppdaterat så himla dåligt dom senaste dagarna. Det händer mycket spännande saker just nu som jag helt enkelt lagt min tid och energi på. Försöker dessutom sätta ihop min ansökan till fotohögskolan som ska vara inne nu på fredag, har inget nytt att komma med eftersom jag plockat bort inspirationsfotot lite ur mitt liv på senaste (dumt, jag vet). Känns i alla fall bra att vilja och söka även om jag inte kommer in i år.

Igår var jag ute och blev full med Emerenta. Spontanfyllan inträffar inte ofta nu för tiden, men den är fan go! Imorse var det inte lika kul men dagen har ändå varit fin. Second hand runda. Pustervikslunch med Daniel och häng i staden.

Imorgon är det p3 guld. Det ska bli kul! Emerentia har köpt nya whyredskor och jag slog till på en flytande eyeliner så imorgon ska jag kanske premiärsminka mina ögon! Kommer antagligen känna mig som en transa, som jag alltid gör när jag sminkar mig men ett expriment är alltid spännande.

Nu hade jag inget mer att säga. Hejdå!


2 comments:

emelie s. said...

snygga skor! (och snygga ni)

Lisa said...

tjusiga bilder och självklart ska man se på p3 guld i morgon!:)