parkhängsdagen!

igår hade jag en av dom skönaste dagarna på länge. parkhängde HELA dagen med världens bästa människor. först i slottskogen med jenny, sanna och jennys tvååriga systerdotter essi som vi allihopa fjäskar järnet för och vill leka med. jag hoppade runt som en häst och gnäggade typ tusen gånger (med och utan människor på ryggen) bara för att höra hennes goa skratt och se hennes söta leende.

sedan lämnade essi, gick och köpte mat och fortsatte parkhänget här i majorna med lite fler folk. tillslut var jag tvungen att ge upp eftersom jag började frukta att jag skulle förvandlas till en kräfta. så jag som alltid tjatar om att jag inte kan bränna mig i solen fick gå hem och gömma mig under täcker en stund. dock helt okej eftersom en powernap då och då är sjuuuukt underskattat enligt mig.

avslutade dagen gjorde vi med film och godis.
kunde knappast blivit bättre.

No comments: