2a långgatandagen (och lite av natten)

Hade sett fram emot lördagen mycket och länge, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Var helt överväldigad av allt folk under dagen, men hade ändå väldigt roligt och dansade på gatan. Senare på kvällen var det som att någon drog ner en ridå. Jag vet inte vad som är fel, och om det är ens är nåt fel eller om det bara var mitt omdömme gällande solen, mat och alkohol som fick mig att tappa fotfästet. Var tvungen att åka hem mycket tidigare än väntat. Låg i sängen HELA dagen igår, oförmögen att göra någonting alls. Orkade inte ens ta upp mobilen eller datorn som låg vid sidan av sängen förrän under eftermiddagen.
Idag har jag också mått dåligt, migränliknande huvudvärk och ont i nacken/ryggen/kroppen som om jag skulle kunna få kramp när som helst. Sist jag kände mig så här fick jag kramp också, hela kroppen slutade fungera och jag föll ihop i en liten hög. Det är kanske därför jag blir så nojjig. Vill inte att det ska hända igen. Vad beror det på?

Här kommer i alla fall lite bilder från lördagen, och ja.. det var kul så länge det varade.










2 comments:

Olivia said...

Jag tycker verkligen om dina bilder. Särskilt de på många människor samtidigt, du har liksom en förmåga att fånga någon slags stämning. Ett utlåtande från en allt annat än expert, men men :) // Olivia

josefin said...

Jävlar va heta Joanna & Sessi va då!!:)
Synd att du mådde dåligt. Önska att jag va där.
Puss! <3