den kvinnliga intutionen suger

men shit. det slog mig helt plötsligt att jag är ledsen. så ledsen så jag skulle behöva gråta. varför? den kvinnliga intutionen såklart. jag bara vet saker som jag egentligen vill vara dum nog att inte förstå.

dessutom tror jag att jag börjar bli sinnesförvirrad. igårkväll är jag hundra precent säker på att jag stod och höll i min baddräkt (som jag kommer behöva i helgen), och har den gått upp i rök. jag har letat överallt, och ja - då menar jag överallt! till och med i frysen.
frågan är nu om den verkligen har försvunnit eller om jag är såpass psyk att jag bara inbelade mig att jag stod och höll i den igår när jag egentligen höll i någonting annat.
tanken på att det skulle vara så gör mig lite rädd.

i vilket fall som helst så är livet så jävla svårt.

2 comments:

Anonymous said...

åh, sånt händer mig hela tiden. men om du är hundra procent säker att du hade den så är det nog något spöke som har busat lite med dig :)

evelina hultqvist said...

sånt händer typ aldrig mig. så nu är det väl dags att börja tro på spöken då...