fett cool i varberg

sitter på hotellrummet och känner mig ehh.. cool. har varit tvungen att hänga ut mina skor genom fönstret för att inte förpesta hela rummet. pinsamt att träffa nya människor som kanske inte ser en så bra utan istället förknippar en med en stinkbomb.
än så länge känns varberg soft, men jag har inte sett så mycket mer än hotellet och den korta vägen från tåget och hit.
efter lunch ska vi göra ett besök på fun city, det ska bli spännande!!!!!!!! satsar på att ta ut hela helgens rast där och bara roa mig *skoja*. sedan väntar massa mat, strandhäng, 5-kamp och ett par föreläsningar. ska själv hålla i en föreläsning på söndag. ska bli kul.

bra saker hittills:
jag har en assoft rumskamrat
frukosten var frodig
vädret är götta


dålig saker hittills:

igårkväll mådde jag illa
det har gått hål i mina tights


4 comments:

inte nu kanske sen said...

söte

Anonymous said...

Vad är det för föredrag du ska hålla? Hur kommer detta sig? :)

Caht said...

Vad snyggt ditt hår är nuförtiden E, klär dig ooerhört bra, snygg färg och långt o fint!
Kram Caht

evelina hultqvist said...

jag ska hålla ett föredrag om kroppspråk och vad man ska tänka på framför kameran som riktar sig till synskadade/blinda personer. ska bli spännande!


å tack caht! synd bara att det ser mycket finare ut på bilden än vad det är irl. hehe.