wraaåp

igår åt jag lunch/middag bestående av linssoppa med niklas. vi satt och pratade intensivt om både det ena och det andra tills saluhallen stängde och det var dags att gå. sedan promenerade vi till weekday och niklas testade jeans, som alltid.
jag kände att min mage inte tacksamt välkomnade den där soppan och började göra uppror. hemresan blev tuff. spårvagnen körde fel, och jag fick bara värre och värre ont i magen.
sprängde toaletten på en sekund när jag kommit hem, fortfarande iklädd halsduk, mössa och skor. sedan gjorde jag det igen, och igen tills magen kände som ett tomt svart hål.
min kropp funkar fan inte bra nu för tiden. nog att jag hade ont ofta förut, men jag ska väl ändå inte behöva bli sängliggande av lite linssoppa?

det som är värts är väl egentligen att jag delar med mig av den här historien.

3 comments:

JONI said...

E, det är faktiskt inte ok att skriva sånt!

evelina hultqvist said...

det är det visst! och det tycker du också, inners inne! försök att känna dig lite förlöst joni. det är skönt.

Anonymous said...

de här är ett bra inlägg. de trycker och de tar. ger och behöver. sann njutning. /carsten nicolai