Helgen i bilder

Det här är typ som enda bilderna jag tog under hela stockholmshelgen. Sjukt dåligt av mig men ibland är det bara så skönt att låta kameran ligga.
Idag är jag förstörd, trodde nästan jag skulle svimma av magont på tåget hem. Inte massa alkohol och cigg på ett tag nu tror jag. Borde ta hand om mig och försöka pussla ihop livet.

den enda tågbilden. fick inte fönsterplats och vågade inte luta mig över tjejen som satt bredvid fastän det snöade jättemycket på ditresan och landskapet var som en fin saga. sedan när all snö är borta så vänder jag mig om och inser att det finns typ trettio lediga säten precis bakom mig.

väl i stockholm bosatte jag mig hos emelie, joline och linnéa. jag fick till och med en egen säng i deras lägenhet!

emelie har tagit fina foton som hon brukar ha på väggen.

emelie hade ett rött öga och rökte cigg på det. dålig kombo, men vad gör man inte för att fira helgens storhet?

den dagliga promenaden.

på lördagen åt vi sjukt god plockmat och drack massa vin.

jolines fantastiska potatisar ligger och göttar sig på plåten!

ljuset i deras trapphus var som att gå mot himmelriket!

söndagen avslutade vi med utomhusté på ett mysigt fik på söder. vi rökte bakfyllecigg, förstörde våra kroppar ännu mer och pratade liv och kärlek.

världens bästa storm!