Veckostarten från helvetet


Idag vaknade jag upp som ett vrak. Utan vilja och utan livslust. Förbannad från sekund ett, på mitt liv, på mig själv och på att ingenting blir som man vill. Jag har rökt och druckit sönder min mage i stockholm den här helgen, ingen vidare precis. Men att komma bort från Göteborg i några dagar och få umgås med lite nytt folk gjorde gott på sitt sätt.

Idag plockar jag ner mina foton från weekday.
Inte många bilder sålda, så jag fortsätter att vara pank.

Vi får se vad som händer nu.

4 comments:

Karin said...

jag med. ingen vilja och inga pengar.

Fridos said...

jag har också varit arg som ett bi idag på allt. det går i luften tydligen.

elinet¨ said...

samma här. legat i sängen och stirrat ut på den grå himlen hela dagen. ingen anledning att gå upp. arbetslös och pank. socialt isolerad hemma hos sin pappa som man har blivit tvungen att flytta hem till igen.

you're not alone. men jag håller tummarna för att det blir bättre. både för dig och mig.

evelina hultqvist said...

skönt att höra att man inte är ensam, samtidigt som det är depp att fler ska vara i en pissig sits.

ni är bra i alla fall, och speciellt bra för mitt lilla välmående.
puss!