Två grejer

en jobbig grej som händer är att jag typ blivit intresserad av hundar. hur hände det liksom?
tycker dom är så jävla gulliga hela tiden. pratar om dom, och med dom. lägger märke till hundmänniskor i stan. funderar till och med ibland på att skaffa en egen.




en rolig grej är den här bilden som emmeli la upp på facebook tidigare idag.
hon hade tydligen problem med taggningen av bilden eftersom ingen verkar veta vem som är vem. haha. mamma trodde att jag är barnet till höger i alla fall.

3 comments:

josefin said...

det är kul att ni båda ser ut som att ni kelar?(stavas det så?)
nej, hundar? iofs har ju du vuxit upp med hund, men jag tycker det verkar så jobbigt?

smultris said...

jag läser din blogg regelbundet, jag fastnade för dina ord som känns i hela mig och även för dina suveräna foton... (jag skriver här istället för under ditt frågeinlägg... som du märker ;))

jag har låtit bli att kommentera då det känns som att jag inte har rätt att kommentera dina innersta känslor efterspm jag inte är en vän till dig utan bara en läsare... förstår du hur jag menar?

jag själv är en skrivande fotograf... det är nog den smidigaste förklaringen till vem jag är...

för övrigt så älskar jag den övre bilden med hunden som vilar mot benen ;)

Skaffa hund, det finns inget bättre... vår Karlsson får snart valpar såmdet lär bli ett himla hundliv :D

evelina hultqvist said...

jossan: jag tycker också hund verkar jobbigt, men gulligheten och moderkänslorna blir bara starkare och starkare. hehe.