Komsi komsi!

3 comments:

Jasmin said...

Hej! Jag undrar bara hur man ska gå tillväga om man skulle vilja köpa en tavla av din syster? Förhoppningsvis säljer hon! :)
Kram

evelina hultqvist said...

du kan maila henne på emmeli.hultqvist@gmail.com

är det någon speciell tavla du har sett, eller är du intresserad av att beställa nåt?

kram!

Jasmin said...

okej tack så mycket! nej alltså, jag har väl kollat era bilddagböcker och så sedan 2007 och då och då har det ju poppat fram bilder på flera tavlor hon ritat. jag tycker dom är så jäkla vackra och har alltid velat ha en. men sen såg jag för ganska länge sen en bild på den hon gjorde på dig och tänkte att man kanske skulle höra ifall man kunde köpa en tavla av henne och om hon ställer ut och sådant. först nu när du la upp bilden igen som jag tar tanke till handling.
men jag ska maila henne snarast! (ska bara komma på vad jag ska skriva först) tack