Fezzzt



Den här helgen alltså, jag är redan helt slut. Har haft några riktigt labila konstiga dagar som jag blandat med en hel del skratt, mycket alkohol och ett par tårar. Det blir nog den slappaste lördagskvällen på länge ikväll. Har precis glufsat i mig en pizza, är egentligen fortfarande hungrig (haha) men vill inte erkänna det. Är några hjärnceller fattigare och tänkte därför inte skriva speciellt mycket mer. Hm.

Här kommer några bilder från gårdagens förfest som vi byggde på efter en galleriöl på nyöppnade stället Nya skolan.
Det är såklart andra (läs: Adam) som fotat 90% av bildern.












7 comments:

Jonna. said...

va, var du där? det var ju jag med! sämst att jag inte såg dig.

bea said...

ser himla superkul ut

Anonymous said...

din syster är ju skitsnygg på sista bilden!!! HYN liksom

Anonymous said...

dödligt bra fotografi på vissa av dessa, domma bilderna. bring it on and on to the...

josefin said...

shit vad jag saknar min lägenhet!:(

Anonymous said...

Underbara bilder! /eudaimonias.blogg.se

Pusslaren said...

första bilden är helt underbar! persienner är fina :3 (relaterat: http://1.bp.blogspot.com/_ZVe2LznW_Zg/SsETBr6bT6I/AAAAAAAADLQ/zJV5vXqpkZw/s1600-h/2009+09+28_pix_1507.jpg)