2day



Nu har jag och Emmeli städat lägenheten! Är fortfarande inte helt i ordning, men det blir bättre och bättre för varje dag. Är klar med alla bilder inför utställningen också, förutom en som ger mig ångest.
Ni borde komma dit och titta någon gång under september! Jag ska hänga dom på måndag, sedan är det fritt fram för er att besöka weekdays (kungsgatan) övre plan och ta del av mina foton. Kommer vara många nya bilder som inte fanns med på senaste utställningen om någon av er var där, men också några gamla godingar.
Om någon skulle vara sugen på att investera i något att ha på väggen så kan jag också meddela att alla bilderna kommer att vara till salu.

Ska ha lite fest/förfest här ikväll med tema cirkus. Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig ännu. Har tänkt på så mycket sjuka outfits och karaktärer, men min garderob är inte lika rolig som jag trodde.
Tur att jag har en galen syster som kanske kan hjälpa mig.

En annan grej som suger ganska mycket är att jag har dubbelbokat mig ikväll. Samtidigt som jag peppat när Emmeli pratat om temaförfest här ikväll har jag tackat ja till att komma på en av mina vänners inflyttningsfest. Tackade ja till inflyttningen innan vi bestämde det här, men hade helt enkelt för dålig koll för att komma ihåg det när vi började tänka på cirkusfesten. Känner mig som en extremt dålig vän. Förlåt Johan, det får bli julfolle på masthuggsberget istället! Jag bjuder!

3 comments:

Anonymous said...

I will be there

simon said...

gud vad kul! lycka till! jag hoppas jag kommer hinna sen den.

Anonymous said...

Lycka till! Var framkallar du dina bilder förresten? Vet du även nån bra, mer professionell, fotoaffär här i stan? Är ganska ny och vill inte missa nåt bra. Hälsningar lisa