.


våra grannar som bor mitt över gatan måste ju antingen älska eller hata oss. två storbystade enäggstvillingar som trallar runt i mindre kläder än vi borde och ständigt glömmer det där med insyn. dock finns det fler i det här området som verkar glömma, eller kanske inte bryr sig om sånt. sedan jag flyttade in för inte så många dagar sedan har jag redan sett flera nakna män hänga tvätt och dricka direkt ur mjölkpaketet. i sina fönster. suck.

idag är förresten första dagen som jag bor här på riktigt. september har jag betalat för, och det betyder att jag kan göra lite mer som jag vill nu.

4 comments:

josefin said...

Oh, så nu bor båda mina favoriter i min lägenhet.:) Eller?
Gött att ni visar lite tycker jag. Det gjorde Erik och jag också. Tror dom uppskattar det.

evelina hultqvist said...

Ja, nu sover jag på soffan och snufsar i mig av dina gamla smulor varje dag ;) Trodde jag varit tydlig med att jag skulle bosätta mig här ett tag framöver. Hoppas verkligen att det är lungan. Ska fortsätta med nakenheten här inne. Miss you!

josefin said...

Ja, gud, det spelar inte mig någon roll. Läste ditt inlägg lite fort bara, då tänkte jag en sekund att du kanske flyttat nån annanstans, men det är bra att du bor där tycker jag.:) Känns det bra?

evelina hultqvist said...

det känns bra, eller helt okej i alla fall. är väldigt tacksam mot både er och emmeli att det har löst sig såpass väl tills vidare.

längtar tills torsdag! puss