Hängbilder från way out west

UTVÄRDERING:

Bästa spelningen: Antony måste bli bästa bara för all min kärlek till honom, men helt ärligt så är jag inte 100% nöjd. Annars var Nas sjukt bra, även dead prez, robyn mfl.
Sämsta spelningen: Såg inget som var dåligt, missade dock en del som antagligen skulle varit bra.
Bästa klubben: Var bara på ett uteställe eftersom jag var en banger övriga dagar.
Bästa upplevelsen: Antony & the johnsons tillsammans med Joel och hans mamma.
Sämsta upplevelsen: Ösregn dag 2.
Hänget: Bra häng, men träffade inte hälften av dom jag ville och skulle träffa.
Vädret: Perfekt första dagen, hemskt andra.
Alkoholen: Lagom mängd fredag och lördag. På torsdagen var jag så bakis att jag bara drack en öl.
Fyllan: LAGOM.

Övrigt: Ska bli spännande nästa år. Får se vad det här leder till. Jag är nöjd med allt förutom att jag missade Patrick Wolf. Varför var han tvungen att spela så tidigt? Varför? Och tack till alla som sagt att jag är bra! Ni är bäst!















2 comments:

Anonymous said...

hej! hur redigerar du dina svart vita foton?

evelina hultqvist said...

jag gör dom svartvita i ps. ibland använder jag mig av shadow/highlight. sedan är det upp till en själv hur mycket kontrast och så man vill ha :)