fyra väldigt gamla bilder


4 comments:

lisa said...

helt sjukt snyggt. du är min idol!

Hanna said...

Så jävla snygga!
Berätta mer om dom. Var kommer dom ifrån? Har du tagit? Vad för kamera och film? Framkallat själv?
Mera helt enkelt :D

evelina hultqvist said...

tack!

nu om bilderna: dom två översta bilderna är från mitt andra år under gymnasiet, dom föreställer daniel och joel i hans säng när vi bodde tillsammans på redbergsplatsen. vi var unga och oförstörda och spelade gitarr och lyssnade på musik hela nätterna.

dom två understa bilderna kommer från mitt första år under gymnasiet. jag var tillsammans med petter (killen med dreads), det var en riktig tonårskärlek och mitt hjärta grät sjukt mycket. emma, tjejen på första bilden är min äldsta vän som jag träffade så gott som varje dag fram till för några år sedan. den bilden är tagen när vi är ute på en promenad i alingsås, vi beklagade oss över kärleken.

Unknown said...

whoa, the first one (the two) look so like youve been time travelling to the fucking 70s... !!!
the one with the cigarette infront of his eye... my absolut favourite. saved!
kram.