en ny underbar vecka.

jag satte mig precis på min mobilladdare, med kontakten uppåt och "taggarna" rakt upp i mig. ingen bra start på dagen.

det regnar hundar och kattar utanför, helt galet! joel ligger och sover som en griskulting i sängen (eller nä, hans snarkningar låter som en hel armé). han kom hem klockan halv åtta imorse efter "afterwork" med stena line. jag trodde ju minst att han hade blivit mördad och dumpad i någon gränd när det började ljusna utanför och måndagsmorgonen nalkades. därför har jag inte sovit så mycket inatt kan man säga.

jag har en plan på att gå och fixa nytt pass idag. så att jag kan sticka härifrån snart. tror att jag ska göra det så fort det regnar lite mindre. skit samma i som mörka ringarna under ögonen. det är hardcore för fan! hardcore!

4 comments:

daniel said...

hej. publicerade en av bilderna från din blogg på min tumblr: sedna.tumblr.com

hoppas det var ok? om inte, säg till så tar jag bort den.

josefin said...

nytt pass är det ENDA du behöver!:D lämna tråk-grå-regn landet så snart som möjligt!:*

evelina hultqvist said...

daniel: det är verkligen okej. blev jätteglad och bloggen är underbar. tack!

joss: tror att passköerna är mindre nu när folk börjar jobba. har jag kvar pengar så kommer jag snart.

josefin said...

det gör du rätt i, finfina. du skulle behöva det. berlin nätterna och jag kommer ta väl hand om dig.;)