RÖVDAG


Idag är jag så jävla OFF. Känns som att jag kommer bli kickad från alla fotogrejer jag kör varje månad och som att mitt liv därefter kommer att rasa samma bit för bit. Jag som brukar ha så sjukt bra framförhållning till allt. Den här veckan har bara blivit ett enda stort kaos med för mycket att göra och för mycket att tänka på. Jag har ingen framförhållning alls just nu, bara massa deadlines som jag är försenad med. Hatar sånt. HATAR! Regnet pissar ner utanför. Jag är så kass. Mitt hjärta brister.

1 comment:

Anonymous said...

rövdag som fan. jag har sovit dåligt tre nätter i sträck. imorse gick jag upp kl7 och tränade INNAN jobbet. trodde att dagen skulle bli grym, men resten bara flöt ihop till en stor grå massa. det va ju typ storm när jag gick upp imorse.
hursom. nu väntar jag på gästerna, blir nog en bra kväll.:)