Fredag hela veckan

Vill inte att det ska bli för mycket "poserbilder" på mig i den här bloggen, men jag måste bara visa min lilla fina huvudbonad som jag tänkte ha på Davids 30års-fest imorgon.
Fick den på Prickig Katt's invigningsfest då jag fotade åt dom, men har aldrig använt den efter det. Nu känner jag att det är mer än dags.



Var förjävla bitter förut. Hade missat att jag hade en deadline för People idag och var tvungen att panik-åka in mot stan för att fota. Tack och lov hade jag redan förra månaden pratat med Camilla, en mycket trevlig kvinna i sina bästa år om att få fota henne. Regnet pissade verkligen ner så vi tog plats i hennes knallgröna hiss. Camilla passade dessutom dagen till ära en sjukt söt hund som verkade tycka om kameran. Eftersom dom matchade i hårfärg så kändes det helt rätt att fota dom båda i den gröna hissen.



Nu sitter jag ensam framför tv'n med datorn i knät och tittar på fredag hela veckan. Haha.

3 comments:

dropout said...

Shit, vilket helt fantastisk huvudbonad! världssnygg! du också, såklart.

Anonymous said...

Hissenbilden är sjukt fin!

Anonymous said...

Väldigt clean bild, den i hissen.