!!!

FRÅGA PÅ DÅ MINA SMÅ PUSSAR!

8 comments:

Anonymous said...

är sanna din bästis? hur lärde du känna fashionmuslimetterna-ghazal? tycker du om lussebullar? vilken konsert är den bästa du varit på? hur lärde du känna joel?prenumererar du på något? är mina frågor efterblivna?

Anonymous said...

hur fick du jobbet på people? har du tips på hur man ska ta sig fram och gå till väga om man gillar att fota? har du utbildat dig på något sätt inom foto eller har du hobbyfotat och lärt dig själv?

mvh frida

Anonymous said...

har du ångrat att du valt att satsa på foto? vad är ditt bästa- & ditt värsta tvilling-minne? vad har du för utbildning? vilken är din favoritblogg? och favoritfotograf?

Anonymous said...

Vad drömmer du om?
Vad är du galen i?
Vad tänker du om din framtid? Hur ser livet ut om tio år typ..
ha det bra.

Anonymous said...

Vad väger du? Vilken fråga va.

Anonymous said...

Hur träffade du joel?
hur länge har ni varit tillsammans nu?
vad hände med emmelis kille?
vad gör din 350d om dagarna?
bor du fortfarande hemma?
hur gammal är du?
lever du på bidrag, föräldrar eller småjobbspengar?
planerar du att bli blond snart igen?
stimulerar bloggen ditt bekräftelsebehov?
är inte du morgontrött?
äter du allt? inte det minsta kräsen?
har du fräknar året runt?
utökar du din garderob ofta?
hur många pojkvänner har du haft?
är du hel svensk?
varifrån känner du dina bästa vänner?
och viktigast: hur var gymnasieåren? detaljer!!!!!
kram din personliga kvinnliga stalker (som tack och lov bor i dalarna)

Anonymous said...

är "inte ens en mor kan älska dig" din systers blogg? hur mår din syster...? hur ofta träffas ni? kan killar komma ivägen ibland? är ni båda tillsammans med varsin nu? bor emmeli hemma?
förlåt för att det är frågor om typ bara din syster, men hon är den vackraste människan som vandrar jorden. känner att jag vill veta
GÄRNA MER!!!
och åh jag önskar att emmeli gästbloggade här ibland och berättade om typ pinsamma minnen osv.

vad har du för musiksmak? kan du inte skriva upp några artister?

Unknown said...

"Utöver det frilansar jag som fotograf med egen firma och tjänar pengar på det."
Jag är väldigt nyfiken på det där med att du har en egen firma.. Jag vill själv starta eget, men vet inte hur jag ska gå till väga riktigt. Jag frilansar nu, och det känns som att jag bara går och väntar på att mitt egna företag med studio och hela kittet bara ska ligga framför min dörr en vacker dag. Men så är det ju såklart inte. Så, om du har tid och lust så får du gärna berätta lite mer om firman :)

Tack!
Sabina