Hej kompisar

Hej alla!
För ett tag sen fick ni ju "önska" vad jag skulle skriva om/göra med bloggen. Blir väldigt glad för det intresse som visas för min ganska anspråkslösa vardagsblogg. Tack till er som läser, ni har en plats i mitt hjärta. Lovar!

Någon ville ställa kunna frågor som jag skulle svara på i ett inlägg. Det känns väldigt modeblogg att göra det, men frågor är kul så om ni har något på hjärtat så fråga på! Vad som helst är välkomet, jag är ganska hämningslös.

Fler bilder kommer det nog att komma, och antagligen teman. En söt person ville ha porträtt/intervjuer med mina vänner. Det är en rolig idé (om man bortser från att jag redan fotat hälften av dom till den grymma tidningen People, haha). Jag ska fila lite mer på det där. Idén om vän och personlig sak/känsla/symbol etc är trevlig. Uh. Nu svävar jag iväg lite, som att jag skriver till mig själv. Det är ungefär lika bra som att jag börjat tala med mig själv. Inte så jätte bra kanske.

-

En annan grej jag borde säga är förlåt för bloppisen. Några av er har kanske undrat vad som hände med allt det där. En kort förklaring är att kläderna av misstag packades bort och ner bland tusen andra saker längst in på ett mörkt ställe och jag fick panik över att inte ha ordning och koll och därför tappade lusten.
När jag flyttar kommer jag nog komma åt det där, och om min ork finns och ert intresse så är jag mer än villig att försöka igen. Vad sägs?

2 comments:

Anonymous said...

Vad har du för extern blixt till din kamera?

Anonymous said...

Vad har du och din tvillingsyster för relation? (För oss o-tvillingar så är ju sånt sjukt exotiskt, fattar om du är mätt på frågor om det, men vadfan, nu kör jag).

Är ni lik varandra till sättet?
Lyssnar ni på samma typ av musik, tittar på samma typ av filmer, har ni samma humor?
Är ni enbart syskon, eller också vänner, kanske bästa vänner - eller går ni inte så bra ihop, typ fiender?
Tog era föräldrar ofta fel på er när ni var små (ni är väl enäggstvillingar?)?
Har ni samma killsmak? :D

Vilken resa har varit den bästa i ditt liv? Har du något drömresemål?

Favoritfilm/favoritfilmer?

När grät du senast och varför?

Favoritmaträtt?

Vad gick du för linje på gymnasiet?

Hade du bra betyg när du tog studenten?

Gick du på samma skola/ i samma klass som din tvillingsyster?

Vad fotar du helst, blommor, porträtt, djur, vad helt enkelt?

Vilken är den snällaste människan/djuret/varelse du känner?

Om man som jag inte bor i göteborg, vart bör man då ta sig och ÄTA när (om) man väl kommer dit på besök?

Tidigare i din blogg så skrev du ibland bittert om någon person som verkade behandla dig rätt (väldigt) dåligt, antagligen en partner, i någon form. Var det Joel som du sedan "försonades" med, eller var det någon annan? *hänt extra-fråga*

Så, många frågor...är nån för jobbig eller för personlig - skippa dom.KRAM!