Gomörron!


Varje gång jag ska skriva ett sånt där jävla brev blir jag påmind om hur lite jag känner mig själv. Ju äldre jag blir desto mer tappar jag bort. Jag känner mig helt tom på ord och meningar. Plötsligt finns det ingenting att berätta.
Hff kommer nog att förbli en dröm.

"Hej, jag är en tjej i tjugoårskrisen.
Tycker om att supa skallen av mig, dansa hela natterna och skriva intetsägande inlägg i min något patetiska blogg.
För det mesta så känner jag mig ganska oinspirerad, eller i alla fall orkeslös.
Efter att min underbara analoga kamera+utrustning blev stulen så lovade jag mig själv att aldrig mer fota. Nu kunde jag inte hålla det löftet och letar efter ett nytt liv där jag kan få tillbaka allt jag en gång var.

Svar till: ensam oxe 87"

3 comments:

Anonymous said...

är det en jobbansökan skulle jag inte tveka om att ta dig ombord, om jag nu hade varit egen företagare. en jobbansökan utan en bra självdistans och ironi är papperskorgen direkt.
jag skulle nog gå igång på den där om det var en kontaktannons också.

Anonymous said...

Men gud. Jag skulle bli så jävla intresserad att se vad du va för en ensam ox-jävel, så absolut, ja! Men alla kanske inte tänder på det så.. Jag kan berätta för dig hur du är om du behöver veta nånting?;P haha.
Puss/ Josefin

evelina hultqvist said...

<3 oj vad jag gillar er.