The fucking truth


Allting som jag gör, kan göras bättre - av någon annan.
Jag hatar det.

7 comments:

vasaru saru said...

men du kan gora manga saker battre an jaaavligt manga andra manniskor ocksa, lat oss inse att flerparten pa denna jord ar sjukt inkompetenta, vilket du sakert inte ar.

Anonymous said...

Heja heja! Du är otroligt duktig, så bort med sådana dumma tankar. Jag inspireras och blir glad av dina bilder och ord.

Anonymous said...

Hatar den känslan!!

Anonymous said...

jag brukar mer känna tvärt om liksom "allt alla andra gör kan jag göra mycket bättre". trodde att du kände så också, kanske för att det troligtvis nästan alltid är så, att du är bättre. du har så jävla mycket känsla!

Anonymous said...

åh nej jag särskrev!!! måste hoppa framför några tåg nu

Anonymous said...

Nej, det stämmer inte alls, du är ju grym på riktigt. Allt du gör är lite eget, och det kan ingen ta ifrån dig.

Men jag förstår känslan. Det bästa vore om man inte kunde tänka alls, fatta vilket fint liv man hade haft. Silverfisk känns faktiskt lite lockande.

evelina hultqvist said...

annaprytz: jag förstår precis vad du menar när su säger sådär, och till viss del håller jag med dig. men ibland blir känslan av att vara otillräcklig lite för stark.

anonym: jag ska fortsätta som jag gör, tror jag. känns fint att veta att det finns folk som uppskattar och blir inspirerade. det värmer.

johanna: jag småler lite när jag läser det du skriver. jag trodde nämligen också att jag var en sån person. tack för uppmuntran i alla fall. jag kommer säkert upp på fötter snart igen.

anna: tack för peppen, och tack för att du förstår.
silverfisken 4 life.