PARTYPEOPLE and you and me and uh oh uh

Den här bloggen börjar snart likna bilddagboken. Uh. Kommer ihåg hur bra jag tyckte det var att ha två bloggar förut, em för foto och en för text. Sedan kom ju alla som där vardags, fest och skitbilderna som man ändå ville dela med sig av men som inte riktigt funkade i fotobloggen (som dessutom är länkad på min hemsida och därför borde vara lite mer "seriös"). Så nu kör jag helt enkelt på här.
Inte så ofta jag tar med mig kameran alls nu för tiden, men när jag väl gör det så ska jag fan presentera min dag i bilder:

Det var underbart väder idag så jag och Emmeli gick ut på en långpromenad för att kolla lite miljöer inför fotograferingen i helgen. Vi insåg ganska snabbt att vi blivit lurade av den fina solen som vi sett genom fönstret innan vi gått ut, det var svinkallt! Men jag ska absolut inte klaga, det är så fint att det börjar bli vår, litelite. Vi testfotade lite olika miljöer, inget kändes direkt bra men vi hade i alla fall roligt.





5 comments:

Anonymous said...

dina bilder kvinna!
så så så snygga!
verkligen, älskar motljusen, fägerna och känslorna du förmedlar.

evelina hultqvist said...

sissel: TAACK!

Anonymous said...

jag älskar dig. du behärskar kameran som ingen annan. alltså seriöst. allting du gör blir magiskt. tack

a. said...

hela den här bloggen och dina bilder och allting är helt fantastiskt! tack för att den/du/det finns i världen :) hejsvejlejpejrej

evelina hultqvist said...

nat: jag blev typ chockad över den kommentaren, fast också smickrad och väldigt glad.

anna: tack för att du läser och tittar och tycker om! det betyder mycket.