Solsken från Götet

Hej alla underbara och söta människor som läser min lilla blogg.

Idag har varit en fantastiskt trevlig dag. Åkte in mot stan tillsammans med min syster Emmeli för att inhandla en del rekvisita till en omslagsfotografering som kommer att ske under helgen. Solen sken, och vädret var underbart. Min hjärna var så proppfylld med massa idéer att jag inte visste var jag skulle börja någon stans, eller om jag ens kunde börja utan att tänka väldigt noga med min budget på 500 kronor.
Vi besökte diverse olika butiker och kastade förslag och idéer mellan oss som två vattenslangar. Tillsist tog vi vårt förnuft till fånga och började tänka på vad som var bäst med tanke på den tighta deadlinen.

När vi fått hem alla saker och precis kommit in genom dörren får jag ett sms där det står att jag väntar besök om 25 minuter. Slängde ihop lite mat och passade på att bädda sängen (det är ju inte varje dag någon som bor i skogen som jag får oväntat besök liksom). En stund kör en lastbil in på uppfarten och däri sitter min favoritthailandsskåning. Otippat med tanke på dom många milen som är här emellan. Han hade varit på jobb i Götet och tyckte att det var fint att passa på att heja. jätteroligt tycker jag samtidigt som det kändes konstigt att helt plötsligt sitta i kalla Sverige och snacka skit när vi annars bara svettats på barer på andra sidan jorden.

Passade även på att ta en "dagens outfit" bild när man var in the mood.:



Hur det går på fotograferingen får ni kanske se om ett litet tag.

1 comment:

Anonymous said...

fy fan vilka snygga bilder.