sneakers

har precis sovit i 14 timmar. är lite hög på morfin och andra tabletter, och min hjärna har svårt att ta in information. tur är väl det för jag vill inte ens tänka på hur mycket av mig som är ett enda öppet sår just nu. är hemma hos mamma och pappa i alla fall, efter ett omtumlande besök på sahlgrenska som kommer att förändra mitt liv.

känns som det börjar bli vår förresten, något utav dessa sneakerspar du är sugen på att fira in den nya årstiden i? båda är i mycket fint skick och inte använda många gånget. storleken är väl 36.


5 comments:

gedetettförsök said...

Usch, blir ju orolig för dig nu. Fina du hoppas du mår bra snart.

Anonymous said...

Usch, jag skickar energi!
Var är du för sjukis?

Anonymous said...

hoppas du känner dig bättre snart. anonym kram.

Anonymous said...

har du gjort abort?

evelina hultqvist said...

jag har inte gjort abort.

tack för eran omtanke. är på bättringsvägen!