Fotofest och vårstädning

Försöker mig på lite vårstädning idag. Det går sådär med tanke på att fysisk aktivitet inte är nummer ett av saker att utsätta sig för just nu.
Städar även lite i datorn, det går bättre!

Tänkte dessutom höra om någon är intresserad av att köpa foton så här till vår/sommar? Intresset var ju ganska stort sist jag frågade. Har massa fina fotokopior från tidigare utställningar, bland annat dessa nedanför. Finns i olika storlek, och jag kan även beställa hem om någon är sugen.

HAR DU SETT ETT FOTO DU VILL HA PÅ DIN VÄGG? (Behöver inte vara någon utav bilderna i just detta inlägg)
Maila mig på evelina.hultqvist@gmail.com
för mer information.


























1 comment:

Veronica said...

Hej!
Jag snubblade över din blogg på Semaine och jag måste få säga att du är bara såå fin och jag gillar din blogg jättemycket!! Jag är intresserad av foto, men kan inte så mkt och du inspirerar till vackra bilder. Tack :)
Du har mig fast som trogen läsare!