uppdatering inför helgen:

äntligen är arbetsveckan över!!! känner mig inte överinspirerad av mitt liv just nu (förutom på kärleksfronten..heheheh). kom precis hem från en liten cykeltur till bolaget där jag var nära att bli nekad att få handla på mitt leg för att det går ut om.... 16 dagar! hallå? förstod inte riktigt logiken i kassörskans resonemang.

pratar med jenny på skype och saknar henne så mer än innan. vill gärna att hon ska komma hem och bosätta sig någonstans väldigt nära mig så att vi kan överösa varandra med visdomsord om livet och kärleken. eller om annat sköj och osköj!


ja.. det var väl ungefär dagens rapport. imorgon fyller adam år och jag är redan nervös inför sång och presentlämning. hoppas han uppskattar min morgonopera och analdildon i XXL jag har köpt till honom.

2 comments:

Anonymous said...

De är så goa på systemet ibland.

jennycatharina said...

saknar dig också och vill överösa dig med allt pullan :(