minusgrader och pizzahäng

minusgrader imorse. jag tog min cykel och rullade bort mot jenny. att min bästa vän är tillbaka i sverige igen känns så underbart. för bara ett par veckor sedan visste jag inte om jag skulle få se henne igen på många månader. jag har fixat in jenny på mitt jobb (!) så vi har börjat morgonpromenera dit tillsammans. idag var det många skratt och lite posande längs vägen trots kylan. älskar promenaden till jobbet med havet, alla dofter och morgonluften. bra start.



jenny har tagit alla bilder förutom den på henne själv såklart.

3 comments:

jennycatharina said...

aldrig haft ett bättre morgonhumör än med dig pullan!

Anonymous said...

Min cykel. Min nyfixade cykel. Snälla, lite kan man väl få behålla även i bloggvärlden. Hur mår ekrarna? Alla fast? Jag tänker hämta den snart, du har ju en egen. Får gärna låna, men fråga & låt den förbli min. / em.

evelina hultqvist said...

vaaa???? men du har ju lånat ut den till mig? du vet ju hur kass min är. och vad fan händer för att jag cykar på den? jag har också fixat lite med den, och nu mår den ännu bättre.

du förvånar mig så jävla mycket genom att skriva så här. jag har aldrig bett om att få låna din cykel. det var ju DU som bad mig hämta den i din gamla lägenhet, och sedan sa du att jag kunde låna den. du har ju för fan bara lämnat den i stan utan att bry dig, som med mycket annat som jag försöker ta hand om åt dig.

du gjorde mig precis väldigt ledsen.