Vem vill bli kallad lilla vännen?

JAG VILL INTE BLI KALLAD "VÄNNEN" AV NÅGON RANDOM JÄVLA ÄCKLIG SNUBBE SOM TYCKER SYND OM MIG!

Jag är så sjukt upprörd nu! Förstår inte varför jag ska ta så illa vid mig för sånna här småsaker, men det är så sjukt förnedrande.

"Men lilla vännen, vet du inte vad du ska ha?", sa snubben i butiken. Jag skulle hyra studioutrustning och försökte rådfråga någon kunnig vad man borde ha, men han skrattar åt mig och frågar om jag inte vet vad jag ska göra. Jag ville typ spotta på honom, han lät verkligen nedlåtande. Istället så skrattade jag lite och försökte komma med någon bra bortförklaring till varför jag föddes IQ-befriad. HADE JAG VETAT VAD EXAKT VAD JAG SKULLE HA FÖR UTRUSTNING SÅ HADE JAG JU FÖR FAN INTE FRÅGAT! sköt ditt jobb och håll käften. Ändå får jag "lilla vännen" slängt i ansiktet. LILLA VÄNNEN, hör ni hur det låter? *dör*

3 comments:

SaraMy said...

Åh. det där är anledningen till varför jag t.ex adrig vågar gå in i musikaffärer utan alltid skickar någon annan när jag skall köpa strängar, eller varför jag t.ex beställer skivor på nätet istället för å gå till skivaffärer, varför jag aldrig fullföljt någon utbildning, helst undviker diskussioner med nya människor och ja.. Jag lever i ständig SKRÄCK för att människro skall se ner på mig och skaka på huvudet. För att dom är ''experter'' och jag bara en liten ''tös''.blö.

evelina hultqvist said...

Jag förstår dig så väl! Brukar dock inte tänka på det, men förnedringen är alltid lika jävla stor när en sån här situation utspelar sig.

Anonymous said...

Jag tycker du är bäst, och nu hade jag extremt tråkigt så jag fick för mig att kika på dina gamla inlägg, och det är sånt här som är så jäkla irriterande!!
Tänkte jag skulle få lite råd när jag skulle köpa objektiv och blixt och fick i princip den responsen också! Helt otroligt att det ska vara så, bara för att man är tjej.