Knäcke in da club

Nu ska jag berätta om det senaste dygnets två drömmar;

Dröm nummer 1.
Iklädd guldig body, svarta tights och platåpumps dansar jag loss och kör, "we are your friends", in da club. Jag har värsta wiskey-sångrösten. Publiken jublar, och jag är en lycklig människa.
Ehh, önsketänkande deluxe.

Orkar inte ens utvecka det. Men jag har fan störda dröm-upplevelser.

Dröm nummer 2.
Jag är 16 år, och blyg som man bara kunde vara då. Du kittlar mig och jag skriker och typ *hihihi*, att du ska sluta, fastän mitt tonårshjärta slår som aldrig förr!!
Du frågar om jag vill smaka på ditt knäckebröd varpå du börjar mata mig med knäcke. Jag tuggar för glatta livet för att slippa kvävas. Plötsligt böjer du dig fram och tar sista knäckebrödsbiten ur min mun med din mun, och vi förenas i en torr men underbar käckebrödskyss.

No comments: